وبلاگ مجید عبدی

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۱ اسفند ۹۰، ۲۰:۵۶ - صدف
    merc ;)
نویسندگان

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

هفت اصل بیل گیتس

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ
«بیل گیتس»، رئیس شرکت «مایکروسافت»، در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان‌های آمریکاخطاب به دانش‌آموزان گفت: «در دبیرستان خیلی چیزها را به دانش‌آموزان نمی‌آموزند»او هفت اصل مهم را که دانش‌آموزان در دبیرستان فرا نمی‌گیرند، بیان کرد.اصل اول: در زندگی، همه چیز عادلانه نیست، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید.اصل دوم: دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قایل نیست. در این دنیا از شما انتظار می‌رود که قبل از آن‌که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، کار مثبتی انجام دهید.اصل سوم: پس از فارغ‌التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام، کسی به شما رقم فوق‌العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد. به همین ترتیب قبل از آن‌که بتوانید به مقام معاون ارشد، با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید، باید برای مقام و مزایایش زحمت بکشید.اصل چهارم: اگر فکر می‌کنید، آموزگارتان سختگیر است، سخت در اشتباه هستید. پس از استخدام شدن متوجه خواهید شد که رئیس شما خیلی سختگیرتر از آموزگارتان است، چون امنیت شغلی آموزگارتان را ندارد.اصل پنجم: آشپزی در رستوران‌ها با غرور و شأن شما تضاد ندارد. پدر بزرگ‌های ما برای این کار اصطلاح دیگری داشتند، از نظر آنها این کار «یک فرصت» بود.اصل ششم: اگر در کارتان موفق نیستید، والدین خود را ملامت نکنید، از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس بگیرید.اصل هفتم: قبل از آنکه شما متولد بشوید، والدین شما هم جوانان پرشوری بودند و به قدری که اکنون به نظر شما می‌رسد، ملال‌آور نبودند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۵
xezerlu91

۱۰ درس طلایی از زندگی استیو جابز

يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ
استیو جابز کسی است که هنر و شخصیتش به تعریف نسل جدیدی از تکنولوژی و دگرگونی جهان کمک کرده است .این شخص صاحب شرکت افسانه ای که همه ما می شناسیم هست ،شرکت اپل. و این شرکت کامپیوترهای شخصی ، سخت افزار و نرم افزارهای خودش را خود به تنهایی تولید می کند . این مرد با انرژی نا محدود و شخصیت کاریزماتیک و گیرای خود یک مدیر جذاب و منحصر به فرد به شمار می آید .حتی هنگامی که سعی می کند خیلی معمولی و عادی صحبت کند ،سخنانش بسیار زیرکانه است ، و در سخنوری استعداد خاصی دارد . اغراق نیست که بگوییم استیو جابز برترین مدیر آی تی سال های اخیر بوده است .حتی لباس پوشیدن او منحصر به فرد و در نوع خود بسیار جالب است . در اینجا متنخبی از بهترین حرفایی که او زده جمع آوری شده است ، درس هایی طلایی که به شما برای موفقیت در زندگی کمک می کند. ادامه دارد...........................
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۶:۰۲
xezerlu91

اولین شماره مجله پیک صنعت

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ
جایی هست که جز تو هیچ کس نیست آن را پر کند و کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست ... این اولین شماره مجله تخصصی انجمن علمی صنایع می باشد که شما دوستان عزیز می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۵
xezerlu91