وبلاگ مجید عبدی

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۱ اسفند ۹۰، ۲۰:۵۶ - صدف
    merc ;)
نویسندگان

زلزله آذربایجان

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۰ ق.ظ
وبشرالصابرین،الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا(انا لله و انا الیه راجعون) پیامبر اکرم (ص) میفرمایند:کارهای خود را طوری تنظیم کنید که گویی لحظه ای دیگر در این دنیا نیستید.انگار هیچ وقت در آنجاروستایی نبود هیاهو،فریاد،گریه و شیون.چه کسی فکرش را میکرد که مردم مهمان نواز آذربایجان خود مهمان خاک شوند؟به راستی که چقدر آزمایش خداوند سخت است. اینجاست که ایمان واقعی شناخته میشود  و این فرصتی است برای ما تا انسانیت را دوباره معنا کنیم ،تا پیوند دلهایمان رانشان دهیم وثابت کنیم که هنوز کسانی هستند که آسمان دلشان آبی آبی است.ضمن عرض تسلیت به خانواده های زلزله زده،امیدواریم که خداوند به پدر ومادرهای داغدیده و به همه کسانی که عزیزانشان را در این مصیبت از دست داده اند،صبر و شکیبایی عنایت کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۴
xezerlu91

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.