وبلاگ مجید عبدی

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۱ اسفند ۹۰، ۲۰:۵۶ - صدف
    merc ;)
نویسندگان

روش ارزش گذاری برند

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ
روش ارزش گذاری برند - CBBC : طبق مدل کلر(Customer-Based Brand Equity)، ارزش ویژه برند‌ تأثیری است که دانش برند بر پاسخ مشتری می‌گذارد،‌ همچنین تاثیر دانش برند بر ایجاد تداعیات قوی، مطلوب و منحصر به فرد در ذهن مشتری می‌باشد. مدل کلر،‌ چهار گام را معرفی می‌کند. در هر گام یک سوال از جانب مشتری مطرح می‌شود. به این ترتیب یک نردبان برند ساخته می‌شود. موفقیت هر گام به پشت سر گذاشتن موفق مرحله قبل بستگی دارد. در هریک از این چهار گام، سؤالاتی پاسخ داده می‌شود: شخصیت: شما چه کسی هستید؟ مفهوم: شما چه چیزی هستید؟ پاسخ: شما چطور (شما چه هستید)؟ (منظور مشتری است) ارتباطات: ما و شما چطور؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
xezerlu91

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.