وبلاگ مجید عبدی

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۱۱ اسفند ۹۰، ۲۰:۵۶ - صدف
    merc ;)
نویسندگان

درباره ISO TS بیشتر بدانیم

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ق.ظ
اقبال گسترده سازمانها نسبت به سیستم های بین امللی مدیریت در کشور ما بیانگر عزم راسخ مدیران و کارشناسان ایرانی در همگامی با قافله توسعه جهانی است . استفاده از این سیستم ها و ابزارهای آن بیگمان در گرو شناخت و بکارگیری صحیح از آن می باشد ، امری که بی تردید در سایه آموزشی اثر بخش منجر به فرهنگ سازی گردد تحقق می یابد .  با توجه به این که امر آموزش امری اجتناب ناپذیر است در همین راستا دپارتمان مهندسی مکانیک ایران برگزاری دوره های آموزشی را در سرلوحه کار خود قرار داده است و با بهره مندی ازاساتید با تجربه سعی در کاربردی نمودن دوره های آموزشی خواهد داشت . سازمان بین المللی استاندارد ISO یک مجتمع جهانی می باشد که با عضویت موسسات یا سازمانهای ملی استاندارد کشورها شکل گرفته است . این کشورها در زمره اعضا سازمان بین المللی استاندارد محسوب می شوند .کار تهیه و تدوین استاندارد های بین المللی معمولا از طریق کمیته های فنی TC صورت می گیرد . TUV برگرفته از سه کلمه آلمانی Technischer    Uberwa chungs   Verinبه معنی اتحادیه بازرسی و پایش فنی می باشد . شرکت TUV با دارا بودن دفاتر بین المللی  متعددی در سراسر دنیا و بهره گیری از متخصصین مجرب بین المللی در صنایع موفق بین المللی در صنایع مختلف موفق به ارائه خدمات خویش به معتبر ترین سلزمانها گردیده است . به همین دلیل صدور گواهینامه های این شرکت اهمیت بسیاری در معاملات تجاری داشته و سازمانها را قادر ساخته تا با از میان برداشتن موانع تجاری قادر به برقراری ارتباطات تجاری با اتحادیه اروپا انگلستان و آمریکا و ... گردند . همان طور که می دانیم ISO TS  استاندارد بین المللی صنایع خودرو سازی (سیستم مدیریت کیفیت در صنایع خودرو)است و تمامی صنایع و کارخانجات اعم از بزرگترین واحد تولیدی تا کوچکترین آنها برای این که بتوانند  محصولات خود را به رده های معتبر و بالا ارائه کنند باید از استاندارد مزبور تبعیت کنند پس داشتن این استاندارد برای تمامی شرکت ها الزامی می باشد و بدیهی است که برای کسب این گواهینامه باید الزامات آن  فراهم شود که این کار نیازمند تخصص است و شخصی می تواند این کار را انجام دهد که آموزش دیده باشد .   مزایای شرکت در این دوره   ارائه مدرک بین المللی از شرکت بین المللی توف آلمان تدریس توسط سر ممیز رسمی شرکت توف آلمان در ایران حق امضا برای دارندگان این گواهینامه جهت ممیزی شرکتهای خودرو سازی صدور گواهینامه در هر صورت برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی این گواهینامه برای دانشجویان مهندسی مکانیک ، صنایع ، مدیریت صنعتی و سایر رشته های مرتبط  به عنوان یک امتیاز ویژه در استخدام کارخانجات تلقی می گردد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
xezerlu91

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.